Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Emelie - 12 februari 2008 23:06

Som jag antydde i tidigare inlägg så händer det mycket just nu. Jag kommer att berätta mer sen.


Jag kan iallafall upplysa er om att alla hundar här hemma mår bra. Fjollans rehabilitering av sitt knä fortlöper mycket bra. Det enda är att hon är skendräktig just nu vilket gör henne pilsk...hmmm, förlåt...men kan inte beskriva det med ett bättre ord. Detta gör att hon krumbuktar sig och vill rida på eller alternativt bli riden på, vilket kanske inte är så bra övningar för hennes knä. Det intressantaste föremålet för hennes ömma känslor är FRITZ!!!??? Jo, det är nämligen så att ändrade arbetsförhållanden i kombination med en massa annat gjorde att Fritz familj och jag kom överens om att det bästa för Fritz är att han får flytta hem hit igen. Jag har alltså köpt tillbaka Fritz, eller Fine Fritz, en av Bimbos valpar från i somras. Det kommer mer om honom senare.


Nu till dagens stjärna Edetrea "Rea"...




Rea med matte har nämligen varit på sennenträff! Och där dom är på sennenträff finns en mästerfotograf som heter...ja ni vet väl vem jag menar!? Just det, ÅSA THORSÉN! Oooops, just när jag skrev hennes namn så kom bilden nedan hit. Försökte nämligen stjäla den från hennes sida nyss men trodde jag misslyckades...ja teknikens under! Outgrundliga är dess vägar! Detta var en så härlig bild på Rea och matte Sanna! Tack och förlåt Åsa... Kan inte komma under den heller så jag säger adjö för idag!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards