Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Emelie - 26 mars 2008 21:32

Fina Fia "Ida" har verkligen fått njuta av snön i påsk!! Jag fick nyss en hälsning från Ida med husse och matte med härliga bilder som jag tänkte passade de senaste blogginläggens tema, SNÖ!


Ida blir en stor dam. Hon väger 9½ månad gammal 42 kg! Ja, pappa är ju stor...


Men framförallt är Ida en härlig hund som gädjer sin matte och husse mycket. Dessutom så tror jag att matte och husse även är till stor glädje för Ida som jag misstänker hör till den bortskämda kategorin...


Här ser vi Ida i skidspåret med matte...


och med husse...


Ida sitter mitt ute på kalfjället!


Ida njuuuter i fjällsolen.

Ja, snö är verkligen bernerns rätta element! Dessa bilder är ifrån Grövelsjön, nära norska gränsen!


Men väl hemma i skåne så fortsatte påsken i snöns tecken!


Tom på stranden fanns det snö!!


Härliga bilder på en härlig hund! Tack Eva och Henning! Vi ses på släktträffen!


Ha det gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards