Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Emelie - 12 juli 2008 18:18

Tänkte bara meddela mig snabbt.


Faktum är att Bimbos hosta är borta, har varit det i några dagar. Men hon har blivit rejält dålig under avmaskningskuren. Aptiten är nästan obefintlig. Idag åkte jag faktiskt akut in med henne till Valla här i Linköping. Trodde kanske att hon hade livmoderinflammation, hon röntgades och blodprov togs. Ingen livmoderinflammation. Nu har turerna hos veterinären varit många liksom spekulationerna. Oron går upp och ner. Igår tog hon sista dosen på sin avmaskningskur. Avvakta, avvakta.


Röntgenresultat på de tre hundarna jag röntgade i tisdags kom igår!!! Snabbt! Edetyra, Edetoyota och Fine Fritz har A-höfter och ua på armbågarna!!! Även resultat på Fina Fia har kommit, A-höfter men lbp på armbågarna. Hemsidan kommer att uppdateras inom kort (ellerhur Cecilia?) med alla röntgenresultat som kommit in på E- och F-kullarna och lite om Fritz som jag nu ska försöka hitta ett nytt hem till.


Nu gäller det att Bimbo ska bli frisk!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards