Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Emelie - 21 september 2008 15:16

MH för E- och F-kullarna närmar sig!! Har pratat med Marie som har hand om allt praktiskt och det ser ut som om totalt 7 Fina Rossinas-hundar kommer på lördag 27 sept! Startschemat kommer inom kort!


Jag kommer att laga lunch, så ni som läser detta och kommer på lördag kan väl slå mig en pling, lämna meddelande här i bloggen eller skicka ett mail så att jag vet hur många hussar och mattar som vill ha lunch! Menyn blir troligtvis korvstroganoff med ris (favoritrepris från förra året! Dock kommer maten att lagas dagen innan ;-)!)


Själv så blir jag tyngre å tyngre å...det börjar bli lite jobbigt att gå på promenader, hoppas innerligt att jag orkar runt och titta på alla 7! Ska försöka vila mig i form så gott det går, jag vill ju se alla!


Nu ska jag iväg till Linköping snart, spelning i en kyrka! Vi ses på lördag och hör av er om ni vill ha lunch!


Hörs å ses!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards