Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Emelie - 16 december 2008 20:40

Jag har fått två julkort med mailen. Tusen tack! Själv kan jag inte göra elektroniska julkort så jag kommer därför inte att skicka några men jag tar gärna emot... Fast dessa kort är kanske inte till mig utan till mina vackra tre, då det är stiliga Bernerpojkar som skickat!? Nej, ni behöver inte vara oroliga, flickorna tar det inte som frierier ;-)! Just nu så sköter flickorna det där med parningslekar alldeles utmärkt själva. Fjollan som är närmast höglöp våldför sig på en något besvärad Doris och Tyra som antagligen inte fattar så mycket gör som mamma fast inte så enträget.


Första julkortet är från Bernergossarna Imexx och Gazton.

Nästa kort är från Diamanterna Falcon och Dante.

Snygga grabbar! Vi önskar er en riktigt God Jul och ett härligt 2009!


Jag har även fått ännu en trevlig hälsning via mail från en valpköpare och med mailet följde två härliga bilder på deras "lilla" Ida (Fina Fia). Jag önskar även er en riktigt God Jul och ett härligt 2009. Ida är nog en av världens mest bortskämda Bernerflickor. Hon har en husse som inrutar hela sitt liv bara efter denna dam. Husse är nämligen nybliven pensionär medans matte fortfarande arbetar. Ida och husse bor i Skåne, det gör matte med men hon veckopendlar till Stockholm. Här myser Ida hemma på tomten med ett (av sina dagliga!!!) märgben i munnen.

I början av oktober fjällvandrade husse och Ida. Tur att husse fjällvandrar med Ida ibland annars skulle inte hon få se så mycket av det alla Berner älskar...SNÖ!


Nej nu kallar plikten (=Stefan). Oj det där såg lite lustigt ut...Stefan vill att jag ska göra lite nytta, inte sitta vid datorn! Ha de gött!//Emelie





Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards