Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Emelie - 23 december 2008 00:01

Vad jag har fått julhälsningar. Får se om jag får in dom allihop här i bloggen. Timmen är sen och ni vet hur det är så här dagarna...oj det har visst blivit dagEN före jul...


Ett stort tack för alla julkort och hälsningar jag fått både via snigelposten och via mailen! Ingen nämnd ingen glömd som dom gamla grekerna sa ;-)! Jag ska försöka få in de flesta julkorten som jag fått elektroniskt. Vissa format går inte att ladda in här i bloggen och vissa har jag inte kunnat få ur mailet pga bristande kunskap. Resten som eventuellt inte kommer in är bloggens fel, har ju varit krångel förr! Då sätter jag igång...


Åsa på Behrens kennel är en riktig fotokonstnär. Det är så inspirerande att titta på hennes foton på hemsidan. Hon överträffar sig själv hela tiden!


Två stycken kennlar här i Östergötland. Kain Kayenns kennel och Tallsångens kennel.

En hälsning från en (fd) valpköpare. Mikaels Fina Rossinas Marcellina "Zintra", kullsyster till Fjollan finns inte mer. Nu bor Zoe som kommer från Ekoxens kennel hos Mikael!

En valpköpare till. Fina Rossinas Dingo af Smejlycka "Gibson" har skickat denna vinterbild med julgran och allt!

Och detta är Gibsons kullbrorsa, Dacke af Smejlycka "Maddox". Tycker mössan ser lite liten ut...


Tyvärr så tar det slut här, bloggen strejkar.


Gonatt och God Jul om vi inte hörs...//Emelie










Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards