Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Emelie - 14 januari 2009 15:36

Tiden rusar på och vi håller oss sysselsatta.


Tyra har alltså begränsats till korta koppelpromenader och vila och hon har inte visat tillstymmelse till hälta på sitt framben sen tre dagar, men jag har faktiskt fortsatt att begränsa hennes framfart för säkerhets skull. Just nu är mina flickor inne i en väldigt behaglig hormonell period så här några veckor efter löp. Dom är helt normala...!? Så det har inte varit minsta problem att hålla Tyra i stillhet.


Häromdan fick jag en försenad julklapp från min bernervän "over there", Lisbeth. Verkligen en glad överraskning, så mycket omtanke! TACK! Denna julgransdekoration får allt hänga uppe till nästa jul!


Jag har även haft lite mailkontakt med matte till Patchie, D-kullens pappa som dog bara några månader efter Bimbo. Dom har skaffat en ny ullsudd, inte en berner denna gång...

Kolla punkfrillan, han kanske platsar i husses band!?

...utan en leonberger! All lycka önskar jag er med er lille Zeke! Ni är såååå välkomna hit när det passar! Då får Zeke veta att han lever...


Och så en bild på min lille nalle.


Allt gott!//Emelie





Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards