Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emelie - 28 januari 2009 21:45

Den här veckan har det varit ett himla sågande på Stefan.

Först en björn.

Sen ett vildsvin.

Åsså en varg. Det blev en varg till samma dag som inte finns med på bild.

Idag gjorde han en hare.

Här tillsammans med Henrik.


Annars så mår vi bra allihop. Pirrar lite i magen när jag tänker på Sala. De enda Fina Rossinas-hundarna som jag vet kommer att ställas är två av mina; Doris och Tyra och så kommer Tyras kullsyrra Edetrea "Rea" att ställas. Sanna och Mathias har ju även Curietta "Etta" från Fjollans andra kull. Etta kommer med som supporter, att ställas ut kommer inte på fråga, Etta vet att hon är världens vackraste ändå. Men det kan vara nån Fina Rossinas anmäld som jag inte vet???  Det har hänt förr!


Jag vet också en halvsyrra till Rea och Tyra som ska ställas ut. Ska bli jätte spännande att se Rea igen och även deras halvsyrra Lilltäkts Inez som ägs av deras gemensamme pappas uppfödare, Lilian. Deras gemensamme pappa heter Edets Clapton "Bigge". Hoppas flickorna gör sin stilige far rättvisa!? Det kanske blir totalsågning!?


Den som följer denna blogg får se!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards