Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emelie - 4 februari 2009 12:45

Prestationsångesten sprutar ur öronen! Nu bara MÅSTE jag blogga varje dag!


Nej, det blir nog ingen bestående (o)vana.


Idag lyckades jag nästan få Henrik i tid till dagis. Trots att jag packat med mig både Rickard och hundarna. När Henrik var lämnad på dagis så fortsatte vi andra till Medevi. Först så fyllde jag på mitt förråd hos Medevisalvan. Dom har jättebra produkter.


När det var gjort så åkte vi ner till sjön och jag kopplade på mig Babybjörn med Rickard i och hundarna fick en härlig promenad längs Vätterns strand. Vi rundar en udde så vi går utmed sjön hela tiden.


När jag flyttade till Medevi 2000 så var det inte stig hela vägen runt men jag och Rossina och sen även Fjollan trampade runt där varje dag och sen har denna runda blivit en populär hundpromenad för många. Nu är stigen bred hela vägen!


När kamparna började komma från försommaren till tidig höst så stals ett och annat av Rossina...men det får bli en annan bloggdag!


Nu ska jag äta lite innan vi ska hämta Henrik på dagis!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards