Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Emelie - 5 mars 2009 20:25

Dagarna rusar på, väderleksrapporten är TÖ. Slask, blask och skitiga hundar blir resultatet av det. Däremot hoppas jag att pälsen ska sitta kvar april ut. Har spanat in två utställningar som kanske skulle kunna passa. Tänkte bara ta med Doris då. Får se hur det blir, har några dagar på mig innan internetanmälan går ut.


Sen måste vi bestämma tid för Fina Rossinas årliga vårliga släktträff också!!! Får prata med Stefan när vi ska ha den. April eller maj...??? Blir kanske maj i år???


Lite annat spännande planeras också både på hundfronten och på jobbfronten men inget är säkert bestämt, ni får veta när jag vet. Jag är ju inte den hemliga typen har ni kanske märkt!


Några färska bilder har jag inte att bjuda på så det får bli några busbilder från i söndags.



Tyra och Doris busar.

Och så ett av mina favoritmotiv...


Doris huvud, har blivit några stycken såna här bilder...


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards