Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Emelie - 11 maj 2009 21:34

Allt väl här i stugan. Fjollans hysteriska host och kräkanfall verkar ha varit något tillfälligt.


Men när jag tittade närmare på såret igår så såg det faktiskt ut som om det spruckit lite precis där knölen varit??? Tror dock inte att det är så farligt som det kanske låter. Problemet med att operera bort en såpass stor knöl är just att huden inte räcker till riktigt för att sy ihop såret. Ett annat problem är att Fjollan har såååå svårt att inte hoppa och fara och sladda och...när matte kommer hem. Så jag är lite orolig att Fjollans häftiga rörelsemönster inte varit det bästa för sårläkning precis vid en led.


Svar om knölens status har jag inte fått än.


Har haft kompress som jag bytt över såret men ska ta bort den och låta såret lufta helt i natt. Fjollan har givetvis tratt på sig när jag inte haft henne under övervakning. Blir intressant att se hur såret ser ut ikväll...???


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards