Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Emelie - 11 juni 2009 12:01

Tiden rusar fram så här på våren. Alltid lika dant. Det är lite svårt att hinna med bloggen.


Hundarna mår bra. Nu har även Fjollan löpt färdigt. Sexlekarna har varit väldigt aktiva ett tag där favoritleken varit att rida tåg. Tyras löp har inte kommit igång än.


Fjollans sår har läkt så fint så fint sen länge. Jag gläds verkligen åt att alla mina flickor mår så bra.


Jag blir mer och mer påmind om Bimbo nu. Så här års förra året var hon inte frisk. Hon blev sämre och sämre tills det var ett faktum. Bimbo var dödligt sjuk. Det var cancer som jag anade hela tiden men jag ville ju så gärna att det skulle vara nåt som gick att bota.


Men hon lever kvar i mitt hjärta och i sina avkommor. Doris har jag ju här hemma. Och Bimbos mamma Fjollan har jag ju också inte att förglömma. Madame Fjoll ja...tänk vad jag skulle kunna skriva om henne. Och det gör jag nog nån gång men hinner inte idag.


Jag har fått ännu ett mail och hälsning från Fine Faust "Zero". Zero är son till Bimbo, han mår strålande och njuter av livet.





Tack än en gång Marie för hälsning med härliga bilder! Kanske ses vi på söndag???


Allt gott!//Emelie  



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards