Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Emelie - 13 juni 2009 21:41

Vädret är fortfarande tråkigt. Men om man ska tro väderprognoserna så ska solen skina här imorgon. Så ser det inte ut just nu.


Jag ska spela konsert imorgon (söndag). I Ledbergs kyrka utanför Linköping. Konserten börjar kl. 18.00. Musiken vi ska spela är av Johann Sebastian Bach. Två stycken flöjtsonater, h-moll och A-dur. Och jag ska även spela en Partita i a-moll av samme kompositör för soloflöjt (alltså bara flöjt, sonaterna är tillsammans med orgeln). Marie-Louise Beckman spelar orgel, blir även ett stycke med bara orgel av J.S Bach.


Detta är musik som är så underbart rolig att spela. Kände att jag bara måste nämna konserten här i bloggen även om sannolikheten inte är så stor att någon av er bloggläsare har möjlighet att gå, men kanske nån....????


Jag tog med kameran idag på promenaden för första gången på lääänge. Flickorna är fortfarande urfällda och vädret har dessutom varit uruselt.

En söt lite skogsstjärna eller vad den här blomman heter???

 

Fjollan

Tyra

Henriks favoritbil just idag. Mamma ville ta kort på Henrik men Henrik tyckte att jag skulle ta kort på bilen.


Rickard gillar att duscha.






Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards