Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Emelie - 27 juni 2009 12:18

Dagens blogg kommer att handla om några fina minnen. Jag kan nu scanna på min nya dator. Jag har scannat in några bilder från D-kullens valptid. Min fina Bimbo är mamma till D-kullen och min fina Rossina är mormor till Bimbo, alltså mormorsmor till D-kullen. Bimbo och hennes mormor Rossina fick en speciell kontakt redan när B-kullen låg i valplådan. Mamma till B-kullen är Fjollan.


När valparna blivit 2 veckor lät jag ärkemamman Rossina få ta hand om sina barnbarn eller som i D-kullens fall barnbarnsbarn. Rossina blev alltid extremt skendräktig och fick tom mjölk. Hon ville så gärna dia valparna, men valparna föredrog mammans mat.

Rossina med sina barnbarnsbarn, D-kullen.

D-kullen diar mamma Bimbo.

En äggkartong kan vara bra att ha.

Älskar denna bilden. Bimbo vilar hos sin mormor Rossina samtidigt som hon diar några i D-kullen.

Doris och Henrik.


Undrar om det blir några valpar på Doris???


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards