Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Emelie - 4 oktober 2009 10:50

Igår var jag, Henrik och Rickard på en dagstur till Stockholm. Tre av deras kusiner har fyllt år de senaste veckorna, Axel har fyllt 2 år, Clara har fyllt 3 år och Ted har fyllt 4 år. Vi var alltså på barnkalas. Hur kul och spännande som helst att åka till Stockholm tyckte Henrik. Nästa tur till Stockholm blir redan om några veckor. Henrik och jag ska på Walking with Dinosaurs i Globen! Blir spännande, inte minst tycker jag det! Jag hoppas Henrik törs och inte blir livrädd!? Man vet aldrig. Fast jag tror att han kommer att tycka om det....vi får se! Dinosaurier och Spiderman är det mest spännande som finns i Henriks värld just nu.


Pappa husse stannade hemma. Han var tvungen att såga en älg. Och så slapp vi ordna hundvakt.


Det här med Doris har ju gnagt en hel del i mitt sinne, i min mage och i mitt hjärta. Medans hennes värden blivit sämre så har ju Doris aptit blivit bättre och hon har lagt på sig lite välbehövligt hull och det är fortfarande full fart i skogen. Däremot har matte tappat lite välbehövligt hull...fast när jag tappar vikt pga oro så har jag hellre hullet kvar och slipper oron. Men, men sånt bestämmer ju inte jag. Så länge Doris bara visar på hälsa så tänker jag inte gå vidare med några undersökningar punkt. Carpe diem!


Nu ska jag öva!


Allt gott och hopp om bättring för Doris och andra hundar som är sjuka just nu, tänker på er!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards