Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Emelie - 13 oktober 2009 08:46

Idag har jag mycket att glädjas åt! Tusen tack alla ni som sänt en grattishälsning till Fjollan med kullsyskon! Gladast att få ha en pigg nioårig berner är nog jag, så jag bugar och tackar och är en stolt matte och dessutom uppfödare! Skrattande


Jag har missat en stor grej på min hemsida!!! FÖRLÅT!!! Det är sex av tretton i min första kull som firade sin nioårsdag i lördags, inte fem som man kan tro om man läser min grattishälsning...


Allt gott och fler friska år sänder jag till Fina Rossinas Bartolo "Eleach", Barbarina "Salsa", Elvira, Guglielmo "Berra", Serlina och Fiordiligi "Fjollan".Skrattande

 

Något annat som glädjer mig och värmer mitt hjärta är att Doris mår jätte bra! Hon äter med en aptit som hon inte haft på länge. Detta har även resulterat i lite mer hull. Doris åt penicillinet Ronaxan i 20 dagar, hon slutade kuren i måndags för en vecka sen. Och hon har alltså bara fortsatt att må bra. Hon äter specialfoder anpassat för hundar med njurproblem.Skrattande


Igår fick vi lite mer Bach inspelat. Nu har vi 2½ sonat inspelad.Skrattande


Allt gott till er alla och tack för alla härliga hälsningar angående min första kulls 9-årsdag!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards