Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 1 december 2009 14:22

Idag är det tre månader sen blodprovet togs på Doris och jag trodde att hennes liv skulle ta slut inom en ganska snar framtid. Jag trodde INTE att jag skulle ha en pigg Doris som äter med frisk aptit så här tre månader senare! Glädjen över detta gör mig varm om hjärtat  .


Solen   tittade fram idag och jag tog med mig kameran på promenaden. Men fick ingen bild på Doris idag heller  . Tog istället ut Doris nyss för att fota henne. Men som jag skrev sist, hon är ingen vacker syn och hennes uppsyn på denna bild förstärker hennes ruggugglelook  ännu mer.

  

Mattes Tufsmaja  .

 

Några fina bilder blev det från promenaden idag ändå...

På Fjollan.

   

Hostan är inte helt borta men sakta men säkert blir den bättre, hon hostar mer och mer sällan och den låter inte så otäck som den gjorde.

 

Snö har vi inte sett skymten av ännu, men lite sol och naturen blir så mycket vackrare.

   

Henrik  .

   

   

Fjollan sitter på berget.

 

Tyra ville promt vara med på bild, jag försökte undvika henne idag men...

  

Asken på andra sidan vägen. Stor och vacker.

  


Lite ljus gör underverk så här års  .


Allt gott!//Emelie 

     

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards