Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Emelie - 18 februari 2010 11:09

Jo jag har ju ännu ett hjärta här hemma. Brukar inte fotografera honom så ofta så jag hade ingen dagsfärsk bild på honom till det förra inlägget... Men rätt ska vara rätt. Här en blid på min käre man Stefan  . Här sågar han som bäst på en örn uppe på Skogsnolia i Umeå juni -08.

  

Denna vackra bukett fick jag av honom på alla hjärtans dag  .

  

Och här en bild på vår yngste son Rickard. Han har faktiskt börjat ta några steg utan stöd ibland, men för det mesta kryper han än så länge. Och han har ju lärt sig ett och annat av Tyra också...

 

Appropå Tyra... HON HAR BÖRJAT LÖPA!!! Om ca två veckor blir det date för Tyra med en hane som är lika glad och positiv som Tyra. Jag tror det föreligger en överhängande risk eller som jag ser det chans för valpar modell livligare här på kenneln i vår! Mer info om parningen kommer ut både på hemsidan (dags att ta tag i det tekniska Cecilia!!!) och här i bloggen när det är parat och klart!


Doris började också att löpa bara några timmar efter Tyra. Så nu har dom synkat sina löp igen. Känns faktiskt som ett tecken på balans hälsomässigt för Doris del. Ja för Tyra med, men hennes hälsa har ju varit god hela tiden.


Allt gott!//Emelie 



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards