Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Emelie - 8 mars 2010 13:48

Varje vår brukar vi ha släktträff här på kenneln. Men Stefan och jag beslutade att skjuta upp vårens släktträff till i höst istället.


Ingen har väl missat att vi haft en extremt kall och snörik vinter!? Vårfloden som kommer nu i april kommer att göra det BLÖTT i skogen. Och i början på maj så räknar vi med att Tyra föder en kull valpar här på kenneln. Så vi känner att det passar bättre med släktträff i höst. Nån gång i september-början av oktober. Alla Fina Rossinas bernerägare blir underrättade när det är dags!


Tyra och jag åkte en sista sväng till Lacoste i lördags kväll. Både Lacoste´s matte och jag var upptagna på söndagen och jag tyckte att intresset var så stort mellan Tyra och Lacoste i fredags så jag ville att dom skulle träffas igen.


Så under melodifestivalen i lördags kväll så blev det hängning igen. Men nu är det iallafall slut på det roliga för denna gång. Nu får Tyra ruva, och så hoppas jag att det visar sig att det tagit sig på ultraljudet som jag beräknar göra i slutet på mars-början av april.


Är ni nyfikna på hur det går så håll koll här i bloggen! Förhoppningsvis kommer all information även snart ut på min hemsida, men min kära webmaster har haft lite teknikstrul som satt käppar i hjulen för min hemsidas uppdateringar. Men som sagt, denna blogg håller er informerade!


Fina Rossinas Edetyra+Askimsvikens Lacoste=SANT

  

Finare par får man leta efter...iallafall om ni frågar mig!

  


Allt gott!//Emelie

 



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards