Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emelie - 3 juni 2010 13:23

Idag fångade jag nog alla små efter lunchen. Dom äter först sitt foder, sen efterrätt på mamma Tyra och så lite bus däremellan...och en och annan kisspöl och bajskorv för matte Emelie att plocka/torka upp.


Världens charmigaste valpar...om ni frågar mig!

1:an hane. En liten kubik. Ska bli spännande att se vad det blir av honom. Och honom kommer jag kunna följa, eftersom att han kommer att bo nära.

  

2:an tik är en on-off-berner. Lika trött som hon är när hon är trött lika busig är hon när hon är pigg.

  

Här på sniskan tillsammans med syrran 4:an. Inte lätt att hänga med me kameran...

  

3:an så bedårande söt, men hon kommer nog att hitta på ett och annat bus i sitt liv skulle jag tro...

  

 

4:an, en Fina Rossinas ut i klospetsarna. Hon är mest en on-hund. Så lik sin mor i mångt och mycket verkar det som.

   

   

   

   

5:an hane, en stor kubik, så trött efter maten. 

   

   

zzzz...

   

6:an hane. Blir nog en vacker kille...

  

Här tillsammans med syrran 2:an.

  


Allt gott!//Emelie


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards