Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Emelie - 23 juli 2010 11:15

Barnen och mannen är nu på väg till Kolmården. Hade varit kul att vara med men hundarna kan ju inte vara ensamma så länge och dessutom ska jag repa i eftermiddag och imorgon ska jag spela på bröllop, lite ovanlig bröllopsmusik har dom önskat; A-dur sonaten för flöjt och orgel av Bach. Kul att komma igång med Bach igen. Tänkte passa på att öva lite oxå nu när man är barnfri. Men först lite blogg...


Fick ju ett mail igår kväll igen med några bilder på lilla Milla... Matte Anne-Greth beskriver Milla så bra, jag ser hur hon springer med mattes bikini-BH i munnen, hör hur hon dunsar ner när hon lägger sig och hur oskyldig hon ser ut med bikini-BH:n i mungipan "vaddå, får inte jag ha din BH i munnen????? det har du aldrig sagt nåt om"  .


Milla har upptäckt pet-flaskan!!!! Ååååå vad jag minns Rossina när jag läser det (Rossina är mormorsmor till Milla). Rossina hittade ALLTID minst en petflaska på promenaderna i Nacka-skogen. Den sprang hon omkring med i munnen och bet i lite sådär lagom hårt så det knirkade så där lite lagom gött. Även Milla gillar petflaske-ljudet som blir när man biter i den.

  

Denna blick har redan erövrat mångas hjärtan...inte minst mattes och husses...  

   

Tack Ann-Greth för dina täta uppdateringar, dom uppskattas väldigt  


Som jag skrev i förra inlägget så har Tyra och Dina så mysigt ihop. Här vilar dom skönt. Tyra lyfter på huvudet när jag smyger fram med kameran, men Dina sover ostört gott hos mamma.

 

Annars är detta också en vanlig bild här hemma.

   


Vildsvinet som Stefan och Henrik sågade häromdan är nu helt färdigt. Det står precis vid vägen, ni kan tänka er att bilarna åker långsamt förbi vårt hus nu  Fast imorron så flyttar svinet till Norrköping.

   

   


Nehej nu väntar flöjten och Bach    //Emelie




Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards