Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emelie - 6 augusti 2010 10:51

Jag tänkte igår på promenaden...och har tänkt så flera gånger de senaste veckorna...att det känns bra. Det känns bra med mina tre bernerflickor. Jag känner att tre bernerflickor är en perfekt storlek på flock för mig just nu. Och just nu känns Doris pigg och glad. Tyra verkar också må bra. Lilla Dina känns som en frisk valp. Betydligt lugnare än mamma Tyra var som valp men inte en lugn valp på nåt vis för det. En lagom valp...gillar lagom.


Det har varit mycket oro för Doris fram och tillbaka det senaste året. Och jag vet ju inte om hennes blodvärde visar det jag känner och hoppas...bättre??? Men det kollar jag...inte än, men när det känns att det är dags.


Igår träffade Milla (Greta Garbo) kullsyrran Kelly (Grace Kelly). Anne-Greth förevigade deras möte med några bilder. Dom kunde nästan inte se skillnad på Katrineholms-systrarna och jag förstår varför...lika som bär! Och lika sin mor PÅ PRICKEN!

Brottningsmatch, Kelly på toppen.

  

Söta upptäckarrumpor...

  

Kelly

  

  

Tack Anne-Greth!


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards