Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Emelie - 30 november 2010 18:24

Tänk att vi har spelat in J.S Bachs sju flöjtsonater + en triosonat för två flöjter och basso continuo!!! Lite stolt är jag allt över vår dubbel-cd som släpps nu på fredag!!!!  

  

Konsert med skivsläpp fredag 3 dec kl. 19.00 i Vadstena klosterkyrka

 

Efter konserten blir det bubbel med tilltugg och möjlighet att köpa skivan till specialpris.

 

Emelie Karlsson - flöjt

Anna Bohm - flöjt

Marie-Louise Beckman - orgel

Märta Nilsson - cello

 

Ingen entré

 

Välkomna!

 

Jag producerar skivan genom min firma Gemzell Musikproduktion. Hemsidan (hyfsat) färdig inom kort! Spana in denMusikproduktion.se" href="http://www.gemzellmusik.se/index.jpg" target="_blank"> Musikproduktion.se" href="http://www.gemzellmusik.se/index.jpg" target="_blank">här! Det går även att köpa skivan över nätet genom hemsidan  ÅRETS JULKLAPP  

 

Idag var det strålande väder på promenaden med hundarna så jag var ju tvungen att ta med kameran. Lyckades fånga Doris på flera bilder  . Börjar med den typiska bilden av Doris...ju mer jag ropar på henne ju bättre stuns i steget får Doris...

  

Men hon kom tillbaka härligt snöig och rimfrostig.

  

  

  

  

Idag reducerade jag antalet porträttbilder på min nya lilla fotomodell Dina...

  

  

Tyra skendräktig...

  

Men lite bus med Dina i snön sitter ju aldrig fel.

  

  

  

  

Alla tre  

  

  

Doris

  

  

  

...och Tyra

 

...och här med Dina..Tyras rumpa skymtar bakom granen.

  

  

Dina

  

  

...i profil

  

  

Doris

  

...och Tyra

  

Dotter Dina framför mamma Tyra

  

 

Vi ses på fredag då   //Emelie

 

 




Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards