Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Emelie - 15 december 2010 19:22

Här är allt bra. Julen närmar sig och då brukar det ju alltid vara fullt upp med allt som ska fixas. Nu gör ju jag i princip INGET av alla borden inför jul men jag lyckas hålla mig sysselsatt ändå. Jag har köpt några julklappar till mina söner men sen har det inte blivit så mycket mer... Blir nog aldrig den där riktiga bullmamma.


En som är en riktig MAMMA det är Anne-Greth! Kan bara tänka mig hur deras julafton kommer att vara med alla barn och barnbarn  ! Anne-Greth bakar och lagar mat för fullt nu inför den stundande julen.


Jag har lekt lite igen. Anne-Greth har tagit så många fina bilder på deras lilla Milla...som inte är så liten längre...men ändå. Jag har gjort ett bildspel igen. Musiken är även denna gång från dubbelalbumet På väg... Siciliano av J.S Bach, jag spelar flöjt och Marie-Louise Beckman spelar orgel.


Klicka på Milla så kommer ni till bildspelet.


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards