Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emelie - 26 januari 2011 13:07

Idag skiner solen från klarblå himmel  och jag passade på att ta några bilder på min vackra Dina medans ljus var!


Annars så trodde jag att kennelhostan var på väg bort då Dina i förrgår började hosta lite mer igen  . Jag har ju låtit Tyra och Dina få busa lite på promenaderna, kanske var det dumt... Nu har jag varit lite mer strikt och bara gått koppelrastningar så att flickorna får ta det lugnt så att vi blir av med den jobbiga hostan en gång för alla. Doris har inte hostat på länge. Tyra har lite hosta kvar, man hör att hon fortfarande har som löst slem i halsen och hon har även lite snuva. Men alla flickor är fortfarande pigga och äter med sin vanliga goda aptit. Dina hade lite feber i förrgår då hostan blev värre för hennes del, men inte de andra två. Nu tycker jag igen att hostan börjar gå tillbaka, men det blir inget bus förrän den är helt borta. 


Men när solen lyste så var jag ju tvungen att ta ut Dina själv för lite fotografering. Hon växer och utvecklas fint tycker jag. Jag vet dock inte vad hon väger men jag tror inte hon blir någon tungviktare.

          

Närbilder...

                

Ibland kommer hon när man ropar...

  

  

Här tillsammans med en av husses gubbar...inget självporträtt har han bestämt hävdat.

  

Min fina Dina  

  

  //Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards