Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Emelie - 7 april 2011 09:26

Tack för era kloka stöttande kommentarer kära vänner! Tre av er har/har haft en Fina Rossinas och jag är så tacksam för er och alla mina fina valpköpare.


Jag känner verkligen att jag gör det jag är övertygad om att Doris mår bäst av. Och det känner jag att även veterinären är överens med mig om. Sen tror inte han att healing eller homeopatmedel gör varken till eller ifrån. Jag har ju följt och sett Doris på nära håll hela tiden och hon mår idag mycket bättre än hon gjorde för 10 månader sen trots att njurvärdena försämrats...mycket.


Men, men...värdena är glömda och förträngda.


På fredag ska vi till Fatima. Och Doris njuuuuuter av Fatimas healing. Sedan har jag en repetition i Linköping i en kyrka. Eftersom att man inte får ta in hundar i kyrkan så får Doris vara på "Pensionat Ledberg" vars dörrar alltid står vidöppna för mina flickor som även ääääälskar att vara där! Tusen tack Marie och Lars och jag vet att Maries hjärta klappar lite extra för Doris som har samma mamma som deras älskade Zero. Och kärleken är besvarad.


Tack!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards