Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Emelie - 15 juni 2011 15:57

Nej jag har inte glömt er! Idag fyller Fina Rossinas F-kull 4 år! Ett stort grattis till er!


Tyvärr så är det tre i F-kullen som redan lämnat jordelivet och sina familjer. En extra varm tanke till er!


Jag skulle ladda upp massa bilder från dagens promenad. Men tydligen överskred jag månadskontot för bilder om jag laddade upp allihop, så jag fick välja några bilder. Det som bara gått en halv månad! Befarar tråkiga inlägg här resten av månaden!


Idag har det varit familjepromenad. Mamma Tyra och dotter Dina fick träffa Dinas pappa Lacoste. Det blev favoritpromenaden i Medevi vid Vättern. Och att försöka sig på en stilla familjebild på denna familj var ett projekt vi inte ens försökte oss på...

  

Bäst att låta fruntimren hållas tänker Lacoste...

Uj va kul det var att se framförallt far och dotter rejsa loss. Dina är verkligen lik sin far i mångt och mycket. 

  

  

  

Räserbernern Lacoste flyger fram

 


            

Dina simmar i Vättern

  


Efter promenaden vid sjön tog vi en liten sightseeing uppe på Brunnen också! Mysigt! Det får inte dröja lika länge till nästa gång! 


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards