Livet på Fina Rossinas kennel

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Dagboksgäst

Av Emelie - 21 juli 2011 14:31

Jag har nu helt förstått vad jag ska göra i radion nästa vecka. Varje vardagmorgon vid kvart i sju har radio Östergötland en person dom ringer och pratar med några minuter, denne person kallas Dagboksgästen. Det är en ny gäst varje vecka.


Jag fick ett mail från Lisa Tilling på radion med en fråga om jag ville vara nästa veckas Dagboksgäst vilket jag givetvis nappade på, jag har ju så mycket intressant att prata om...


Det som sägs på radion läggs sedan ut på Radio Östergötlands hemsida under Dagboksgästen


Det kommer inte vara Lisa Tilling som är programledare utan två olika andra vad jag förstod...minns ej namnen nu men lär väl märka tjugo i sju på måndag, tisdag, onsdag...och jag som är morgontrött....


Då helgen kommer att vara späckad med hundaktiviteter så kommer det bli en del prat om mina hundar också. Men jag vill ju givetvis berätta om vår skiva och våra konserter vi har i slutet av augusti. Jag önskar ju lite att öppna öronen på en bredare publik för den klassiska kammarmusiken. Och just nu är det ju Bachsonaterna som gäller för min del.


Ha en skön helg allihop...hoppas på uppehåll!//Emelie

 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

21 juli 2011 22:20

Sätta klockan tiiiidigt nästa vecka!!! Man måste ju höra vad du säger ;-)
Sv. Jag är helt inne på din linje. Ronja är överallt, på en gång, så Quila känner nog att det inte är någon idé. Precis som sin "halvbrorsa".
Jaa, ses i morrn!

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 augusti 2016 11:25

I fredags följde jag med min vän Christian för att hämta hans bernervalp Bernerbandens Emerson hos uppfödaren Birgitte.   Christian har jag lärt känna genom att han mailade mig för länge sedan när han skulle flytta hit till trakterna och ville få...

Av Emelie - 31 maj 2016 21:18


Nu när jag har fått veta diagnosen så är jag lättad.   Det har varit några dagar med oro här hemma. Det började i söndags. Hulda la sig på promenaden och ville inte gå vidare. Först när jag vände hemåt igen så knatade hon på. Hmmm tänkte jag och ...

Av Emelie - 3 april 2016 11:05


Bernern är en fantastisk ras. Men när rasklubben tydligt går ut med att och varför SH pre-testet från Antagene är det viktigaste avelsverktyget för sund avel av berner sennen, men det bara visar sig vara ord utan innehåll så blir jag minst sagt trött...

Av Emelie - 21 mars 2016 09:50

Så är det med livet. Men jag är ändå tacksam så länge vi och våra berner får vara friska. Vi vet alla att det viktigaste är hälsan. Men visst får man vara lite besviken när man planerar och så går det inte riktigt som man hade hoppats...    Emma ...

Av Emelie - 10 januari 2016 12:17

Jag skriver mer och mer sällan här i bloggen. Anledningarna till det är flera. En anledning är att jag har så mycket funderingar kring allt med berner och mina berner så det stockar sig, det är svårt att skriva ner allt här utan att verka mer än lovl...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards