Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Emelie - 1 augusti 2011 09:05

Idag är det riktigt "Torpaväder"   vilket innebär att pojkarna och jag snart ska bege oss till badsträndernas badstrand TORPA snart!


Stefan håller sig hemma idag. Han har nämligen fått det onda i lederna som jag hade  . Nåt tråkigt virus. Jag är nu helt återställd men det tog ett tag.


Igår kom Malva hit. Malva ska bo här i en vecka. Riktigt fin är hon. Hon är fortfarande i full päls och fällningen har inte börjat...hoppas den väntar till efter Norrköping. Jag har nämligen anmält Malva till både Askersund och till Norrköping veckan efter.


Jag åkte med de tre flickorna och badade i Årsjön igår.

Malva

                        

Malva är kullsyster med Tyra (för ev nytillkomna) Tyra och Malva fyllde 4 år i juni. Och båda dessa flickor har mognat tills nu. Både exteriört och inte minst mentalt. Nu känns dom som vuxna berner...iallafall ibland...

Alla tre flickor gillar att bada och blir upplivade av det svalkande vattnet

                    Dina är så urfälld som en berner kan bli. Men faktiskt så har pälsen börjat komma tillbaka så hon har sett ännu värre ut...men det märks vem som är uppstudsig tonåring i tjejgänget...

            Dina gör sig bäst i buskarna

  Ni förstår varför...

    Tyra har börjat fälla riktigt ordentligt men jag tror inte hon kommer bli så urfälld som Dina denna gång.

              Tyra njuter av vattnet

              Malva igen

       


Nej nu är det dags att ta till vara på dagen!


Allt gott önskar jag er alla!//Emelie




Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards