Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Emelie - 28 augusti 2011 16:09

Jo nu börjar hösten närma sig. Men hösten är en härlig årstid. Kom nyss in efter en långprommis i skogen här utanför knuten. Luften var så skön. Och en och annan kantarell fick jag med mig hem.

  

Flickorna njuter också av det skogen ger...dom plockar lingon och blåbär och gnager på en och annan pinne.

      Dina som börjar få fin päls igen, sakta men säkert

        Dessutom är båda flickorna rena och fina efter gårdagens bad med schamponering i sjön.   Mor och dotter tittar in i kameran samtidigt, händer i princip aldrig...

  Tyra

       

Läste en glad nyhet på facebook nyss!!! Vår dragkompis Ing-Marie har klarat Arbetsprovet klass 2 med sin egenuppfödda Glotterskogens Karamilla Mummin "Milla" idag i Ängelholm!!! Vad jag har tänkt på er och jag är så glad att ni fixade det, visste ju att ni kunde! Massor med GRATTIS!!! Inte utan att jag blir lite sporrad att ta tag i träningen med Tyra...

Milla med sina rosetter och segerbuckla efter dagens tävling!!!

 


Imorgon får vi roligt besök...


Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Vadstena. Ser fram emot vår Bachkonsert i Vadstena klosterkyrka ikväll kl. 21.00


  //Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards