Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Emelie - 29 augusti 2011 23:43

Nu har jag laddat bloggen full med bilder...


Idag kom Milton...jag menar Nilton och hälsade på Henrik...jag menar Oskar  ... Ja dom är för härliga   Även Rickard fick vara med dom "stora" grabbarna.


Ja och jag fick leka med Niltons...förlåt...Miltons mormor Susanne. Och Dina och Tyra fick leka med Quila och Ronja. Vilken dag vi haft!


Först åkte vi till Årsjön för bad. Ja, hundarna badade. Och Dinas dummy bytte ägare...

  Nämen den är ju min...

  

 Snälla...

  Ta den då...om du törs

  Förstod jag väl att du inte skulle våga.


Ronja dummysarnas och pinnarnas drottning...

            Två sjöodjur?? Nej det är ju Ronja och Quila som njuter!

  Lite sol innan himlen öppnade sig...Quila

  Milton och Henrik och Ronja vid strandkanten

  

Grabbarna

 

Och sen öppnade sig himlen och vi skyndade tillbaka till bilarna.

Hemma åts det lunch och dracks kaffe och pratades ett och annat ord och lektes en del och så var det dags för promenad igen. Grabbarna åkte dock div fordon...

        Susanne hade en del att hålla ordning på...

            

  

Intresserad publik...

  

Rickard var egentligen trött...dessutom så är han snart 3...så han tröttnade helt enkelt.

  

Hundarna kopplades lösa på skogsvägen.

  De stora grabbarna försvann i en väldig fart. Susanne och hundarna efter dom...

Jag kvar med Rickard.

    Tyra och Dina kom tillbaka först.

  


        Åt lingon medans dom väntade...

  Här kommer Henrik!      

  Här kommer Milton!

  Ronjooooooiiiiiiia!

  Tack för en mysig dag som gick ALLDELES för fort!


Och på mailen väntade en hälsning från Berras matte (Berra är från min första kull och blir...om allt fortsätter väl...11 år i oktober). Berra har varit på sin årliga fjällvandring! Det blev Grövelsjön i år. Matte Elly var tveksam till att åka. Berra är inte så förtjust i långa promenader...hemma visade det sig. För i fjällen med många mattar så hängde Berra med på hela dagsturerna! Men han fick vila lite ibland.

  Och äta lite ibland...

   och dricka lite ibland.

  Och tur hade dom med vädret! Berra med matte Elly!

  

Tack Elly för dessa härliga bilder!


Allt gott!//Emelie



  




Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards