Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Emelie - 23 oktober 2011 11:28

För tre år sen föddes vår yngste lille charmör! Rickard.

  Igår firade vi honom tillsammans med kusiner, både mina bröders barn och Stefans syskons barn. Vi firade på Medevi Brunn.


Jag tog med hundarna på en liten promenad ner till sjön (Vättern) innan kalaset. Här fotograferade på "ångbåtsbryggan".

       

Efter fika i Värdshuset så blev det lite happening för barnen. Dom fick åka hund och vagn till fiskdammen där det fiskades godispåsar. Uppskattat! Stockholmskusinerna tycker att mina ystra flickor är lite läskiga, men att åka efter Tyra i vagn var roligt! Här drar Tyra min yngste bror Carls söner; Ted och Axel.

 

Treåringen Rickard tillsammans med Stefans syster Veronicas yngste son, Lukas.

    Min bror Fredriks fru Jenny och deras äldsta dotter Clara.

  Det blev en lyckad eftermiddag tillsammans med släkten på Medevi!


Jag har tre bilder med i en fototävling som Agria har, Höstiga hundar. Det gäller att få så många röster som möjligt och man kan rösta en gång om dygnet! Tävlingen håller på fram till 1 november. Så vill ni så får ni gärna rösta! Det är viktigt att ni "validerar" rösten genom en länk ni får skickad till er via mailen ni uppger. Här länkar till mina bilder i tävlingen:




Dina och Henrik


Tyra och Henrik


Dina i vågorna


Och sen har Anne-Greth med en bild på Milla också!


Milla


Tack och allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards