Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emelie - 11 november 2011 10:09

 

Ännu en påminnelse...blir nog fler.


Lördag 19 november välkomnar jag till släktträff här på kenneln! Vi samlas mellan 10-11.00 här hemma. Vi promenerar eller åker bil till grillplatsen. Ni tar med korv att grilla och matsäck! Vi umgås och nåt kul hittar jag på som vi gör med hundarna...har inte bestämt riktigt vad än...


Alla ni som har eller har haft en berner härifrån kenneln är välkomna! Alla ni som har eller har haft en pappa till någon kull här på kenneln är välkomna! Alla ni som vill komma och umgås med oss är välkomna!


Väl mött!! Emelie med familj och hundar!


Igår var jag och mina bernerflickor iväg för att träffa Susanne och Ing-Marie med deras hundar. Dragträning stod på schemat. Jag tränar draget bara med Tyra. Och visst går det framåt...om än i sakta takt. Jag tränar inte alls så ofta som jag borde...men, men....bättre lite än inget alls!


Dina fick också träna lite. Tränar lite lydnadsmoment med henne.


Himla kul dag för både hundar och mattar! Jag glömde kameran...men Susanne tog en fin gruppbild på alla bernerflickorna! Mina två (Tyra och Dina) har sina fina selar. Ovanför mina ser ni Ing-Maries två, Qurry och Milla och th ser ni Susannes Ronja och Quila.  


Allt gott!//Emelie


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards