Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Emelie - 2 mars 2012 17:31

Tack för all omtänksamhet jag mött i och med att jag "läckte ut" att jag var deppig! Jag påpekar än en gång att jag inte har blivit ojuste behandlad. Varken här i bloggen, på facebook eller i verkliga livet. Men det kan kännas tungt ändå. Kommunikation är inte alltid så lätt.


Och jag uppskattar mina glädjeämnen i livet stort. Men ibland kan man faktiskt både vara glad OCH ledsen av olika anledningar.


Imorgon beger jag mig iväg på en lyxresa alldeles själv. Utan familj och hundar. På söndag blir det show. Puppy of the Year 2011 ska koras! Det är en show för valpar av alla raser som utmärkt sig på utställningarna under 2011. Tre berner har kvalificerat sig till denna show. Vi är Berningtons Widunders hejarklack.


Berningtons Widunder "Theo" 1 år, fotograf är matte Cinzia Lundgren

 


Influensan har tappat greppet om mig och barnen helt nu medan Stefan fortfarande inte är helt bra.


Solen skiner på promenaderna! Tyra är urfälld och matt i pälsen. Men i solen glänser även Tyra!

 

Vårkänslor!

 

Dina odlar sin päls inför rasspecialen i Sala...än har hon några veckor kvar att odla...och tur är väl det.... Men den lockiga rumpkudden vet jag inte vad vi ska göra med???

   

Så ofiffad och söt man kan bli!!


Blir spännande rapport med bilder efter söndagens evenemang....heja Theo!!!


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards