Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Emelie - 21 mars 2012 22:57

Sala närmar sig...tre Fina Rossinor ska visas. Systrarna Glimmande Dina och Grace Kelly ska visas i unghundsklass. Och Edetoyota (Malva) ska visas i öppenklass.


Jag kontaktade Susie som jag gick utställningskurs för med Doris för flera år sen. Hon var så inspirerande och duktig. Och jag har aldrig haft en hund som visat sig så snyggt som Doris...Doris ÄLSKADE att visa upp sig.


Ikväll kom Catrin med Kelly hit till Motala och vi fick en mycket bra träningskväll...MYCKET inspirerande och lärorikt! Jag hinner dock inte bli fullfjädrad handler till lördag...


Idag gick jag långis med Tyra, Dina och även Malva bor här nu till lördag.

Dina och Malva...Malva säger åt Dina att när matte ropar så kommer man DIREKT!!!

     

Efter promenaden fiffade jag med Malva. Fast tvätt blir inte förrän fredag.

Dina

     

En isbit




 

Efter träningen nu ikväll kom Kelly hit för lite putsning. Rumpkuddar verkar vara modellen för G-flickorna...


Nu är det sovdags! Gonatt!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards