Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Emelie - 4 juli 2012 18:34

Just nu är Tyra och Dina som mest pälsade. Igår tvättade jag hundarna i sjön och kammade ur dom. Funderar på om jag ska våga anmäla dom till Byske...dom har börjat fälla så smått och det finns risk att dom hinner köra igång med storfällningen när som helst. Tycker det är så onödigt att ställa hundarna urfällda och samtidigt så är jag lite snål...vill inte betala anmälningsavgiften om jag ändå inte ska ställa dom....


Och samtidigt IGEN så är det ju tråkigt om jag inte anmält dom och jag ändå ska till Byske...för dit ska vi hela familjen och Tyra ska tävla i draget....och det finns en chans att flickorna fortfarande är fina....lutar ändå åt att jag skickar in anmälan...

Tyra

 

 

Varmt idag...skönt med skugga...

 

Tyra

 

Vi åkte till sjön för svalka.

Där fläktade det skönt.

 

Men Tyra tycker oftast det räcker med att svalka magen...

     

Dina simmar gärna och hämtar pinnar...

     

Pälsen börjar skifta lite mer i brunt så här innan fällningen...

 

 

Söt Tufs-Dina i eftermiddagssolen

   

Söt Rickard...

 




Allt gott!!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards