Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Emelie - 13 september 2012 23:28

Livet går vidare, men när man förlorat sin vän så känns det ibland jobbigt men ibland också skönt....


Det går inte att undvika. Tiden läker, men man kan inte hoppa över den först tiden...hur gärna man än vill...den gör ju så ont...


Men tiden går som sagt. Snart är det ju SLÄKTTRÄFF


Och här hemma rullar livet på. Dina är nu helt urfälld...

  

Nu har även Tyra börjat fälla ordentligt. Det betyder att jag TROR att det blir löp i november....även det närmar sig...


Idag fick Tyra massage och laserbehandling på Norrköpings hundcenter av Tina Krulle. Det var väldigt nyttigt...inte bara för Tyra utan även för mig. Fick många goda tips och råd. Framförallt om stretching och massage, men även lite inlärning hann vi prata om. Jag tränar ju nu inför AP 3 med Tyra, men känner att vi har en bra bit kvar. Men det känns helt ok. Jag hoppas kunna tävla i Ängelholm 20 okt. Jag behöver den "moroten" för att träna, men tror faktiskt inte att vi hinner bli färdiga för tävling, men det är faktiskt nyttigt att träna på att tävla också. Jag kör ju så sakteliga in Dina för AP 1 också. Men det är lite samma där.


Massagen idag kändes framförallt väldigt bra för Tyra. Även om hon inte har problem så behöver hon mjuka upp både här och där. Bra med friskvård!!


Idag var vädret jätte fint. Stefan och hans målarkompis Kaij fikade ute...

 

Tur det finns äpplen...

 


Tyra fick iallafall gos...

 

Fler nakenbilder...

   

En gammal "gosedjursberner" som sett sina bästa dagar...

   

Och där får den ligga till nästa gång jag kommer förbi...

 

Och min fina duktiga skolpojke väntar på bussen  

       

Igår vann han en medalj. Han sprang 700 meter så fort han kunde....och han var helt slut när han kom i mål stackarn. Han satsade ju allt han hade!!! Han grät lite och Stefan som var med grät han med. Jag var inte där men är så stolt över Henrik!! Och han är stolt över sin fina medalj!! Han tävlade för Godegårds skola. Min stora skolpojke.

 


  //Emelie




Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards