Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Emelie - 14 januari 2013 17:06

Ja idag blev jag verkligen besviken. Mest på mig själv. Jag var orolig att jag åkte hem för tidigt från hanen i Finland och idag blev det bekräftat.


Att gräma sig mår ingen bra av och det är alltid en mening med allt...


Jag gjorde ultraljud på Tyra idag. Inga valpar kunde hittas. Flera saker pekade på att jag åkte hem för tidigt från Finland....och jag är just nu FRUKTANSVÄRT ARG på mig själv.....


Veterinären erbjöd mig ett nytt ultraljud om några dagar i samma pris.....men både han och jag tror nog inte på bättre lycka då...


Att jag aldrig lär mig....


Nej gräma mig skulle jag ju låta bli...men det är svårt idag....


Jag tror verkligen på Arttu i Finland ihop med mina flickor. Nu får jag väl se hur Dina tänker göra med sitt löp....???? Hon har ju haft tätt (3-5 mån) mellan sina löp hittills, men kanske har det bara varit en ungdomsgrej??? Vi får väl se???


Båda flickorna mår verkligen bra vilket jag är så lycklig över! Dina var lite tjockis tyckte My  ...och det har hon rätt i och ändå tycker jag att jag försökt....det är inte lätt med flickorna och deras hormoncykler...på flera vis...


Vi får se när allt infaller och hur det ser ut med allt här hemma, men det blir Finland och Arttu nästa gång också och jag hoppas det blir snart...


Kombinationen tror jag på...bara jag kan lära mig timingen också!


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards