Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Emelie - 5 juni 2013 16:58

Idag kom Annsofie på besök för att få snufsa lite på Heffisarna. Annsofie var med och hjälpte till vid G-kullens valpning (alltså när Dina med kullsyskon föddes). Vädret idag är strålande så jag tyckte att det passade att Heffisarna skulle få komma ut för första gången. Jag ger nu Heffisarna "vanlig" mat tre gånger/dagen och Annsofie kom precis vid lunchtid så det passade att servera lunchen ute.


Heffisarna mår jätte bra och utvecklas helt normalt, är vakna mer och mer och busar mer, men inte har dom samma rörlighet som mina valpar brukar ha vid den här åldern. Men så väger dom betydligt mer också... Jag kan inte låta bli att oroa mig lite för att dom redan är så tunga. Jag vägde dom nyss....dom blir alltså 5 veckor i övermorgon, fredag....Hulda väger 5,6 kg och Hero 5,3 kg...


Ska vi våga oss ut??

 

Jo det vågade vi...

 

Heffamys

med Hulda

       

och med Hero

   

Dricka vatten ute

 

Heffabus

   

Hitta spännande saker ute

   

Busa med mamma

   

Modig Hulda... 

 

Tack för titten Annsofie!!


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards