Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Emelie - 16 september 2013 16:47

Idag har vi haft riktigt ruggigt höstväder. Men vilken sommar och vilken höst vi haft! I helgen har jag tagit det riktigt lugnt....sköna promenader med mina kära.

       

Stefan är väl inte den som tar det lugnt direkt....produktiv....

 

Han sågade på bomässan i Linköping i lördags och efter det så hämtade han en skinnsoffa han köpt på blocket....när vi fått soffan på plats och satte oss ner en stund sa han...ser du att jag bytt gardiner? Jo, det såg jag...då....riktigt fina gardiner hade han köpt och satt upp. Jag är inte den inredningsintresserade typen....tur man har en man som fixar sånt! Han fixar hem tapeter och tapetserar om vardagsrummet på en kväll...


Jag ägnar mig åt annat...


Idag kändes hösten påtaglig även i paradiset...

Hulda

     

Min fina Tyra. Vår dragträning går framåt. Till och med momentet backa börjar hamna på plats....trodde jag aldrig....men vi får se hur befäst det hinner bli till den 21 september???

 


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards