Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Emelie - 26 september 2013 19:26

Träning träning.... Nu har jag föresatt mig att träna drag varje dag fram till Ängelholm... Och nu är det träning både med Tyra och Dina som gäller. Tyra kan momenten....för det mesta....men det gäller just att befästa så att hon kan dom jämt och speciellt under tävling. Träning träning. Dina kan INTE momenten...än. Vi tränar bara slalom, framåt-höger-vänster-stanna och ligg än så länge. Dubbelgrind, bro, tunnel och även spring har vi inte börjat med. Springet är min värsta "gren", den lyckades jag aldrig lära Tyra...det är lite mer fart i Dina men...


Börjar fundera på när Hulda ska debutera i ringen?? Då måste vi också träna...men tar inte tag i någon träning med Hulda förrän efter Ängelholm. Hinner inte. Några härliga bilder på Hulda tagna i veckan under våra promenader utefter Vätterns strand vid Medevi....

         

Hulda Gulda


//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards