Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Emelie - 4 november 2013 18:42

En beskrivning som passar in på min lilla Hulda!


Vi träffade en av mina idoler häromdagen...

Susie Larsson har lovat att ställa Hulda på Mjölby valputställning 23 november. Jag är på avelskonferens i Stockholm så jag kan inte vara där. Men då jag stötte ihop med Susie för några veckor sedan så tänkte jag att hon kanske vill visa Hulda!? Jag har gått utställningskurs med Doris för en sådär 7 år sen för Susie och sedan dess har Susie varit lite av en idol för mig när det gäller handling. Jag har tagit privatlektioner enstaka gånger för Susie efter det. Jag är såååå glad att Susie ville ställa upp och visa Hulda!  


Hulda snappade direkt vad Susie ville. Klok och följsam som få är hon min lilla Huld(r)a tyckte Susie...jag blev stolt som en tupp! Efter 10 minuter så ställde Hulda upp sig som om vi tränat länge!

 

Men det har inte hunnit bli så mycket träning med denna lilla dam...men sköna promenader i skogen har det blivit desto fler av.

       

Bus med mamma Dina

 

Vackra Dina

   

Idag träffade vi tre stora Borzoihanar och en söt Amstafftik i skogen. Det var första gången Hulda träffade detta gäng.

 

Tyra är så kär i den äldste av dessa Borzoikillar. Roligt att se dem. Det är lite fart i dessa killar! Kul tyckte tuffingen Hulda!

           

Söta Nova

 

Allra sötaste Hulda som fyllde halvåret igår!

 



Allt gott  //Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards