Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emelie - 11 februari 2010 14:12

Tiden rusar på och man har liksom alltid nåt att pyssla med. Åldern som Rickard kommit in i är väldigt tidskrävande. Annars så märker jag att hans mage stabiliserar sig mer och mer på mjölkfri mat. Igår bajsade han "bara" 3 gånger och konsistensen var helt ok!!! Annars har det varit fyra-fem och kanske fler. Och varje blöjbyte är en kamp...ja, suck. Mycket bajsanalyserande blir det nuförtiden...


Jag har fått en hälsning från Berra igen! Värmer mitt hjärta att höra att "mina" gamlingar mår bra. Berra (Fina Rossinas Guglielmo) är från min första kull. Dom var tretton från början. Nu snart 9½ år gamla så är dom bara fyra kvar, Berra och tre tikar. Jag hoppas innerligt att dom får hänga med ett tag till. Tiden visar detta.


En bild på "Farbror Rimfrost" följde med mailet.

  


Berra är resekorrespondent. Han har skickat in en artikel till nästa Sennenblad. Här på kenneln hoppas vi givetvis att den publiceras! Berra berättar bla om när han och matte åkte lift upp till fjällets topp, bildbevis finns!

  


Meningen är att denna underbara bild skulle pryda min hemsida nu men jag har pratat med min kära webmaster och pga teknikens nyckfullhet så kan hon inte uppdatera min hemsida på ett tag. Förhoppningsvis inom några veckor.


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards