Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Emelie - 2 februari 2013 18:23

Håller mig sysselsatt nuförtiden. Med allt möjligt. Allt är kanske inte så intressant för er att läsa om. Men i torsdags var jag i Nyköping... Anledningen var inte så upplyftande...men väldigt fint. Jag var på begravning.


Men jag passade även på att besöka min morbror Björn och hans Anita. Min moster Eva var där just då vilket gjorde det hela ännu trevligare. Flickorna fick följa med och då passade jag och min morbror Björn på att ta en promenad med flickorna medans Anita lagade till en smarrig festmåltid och vi besökte Bettan som bor i kvarteret bredvid! Jag hade ju spanat in vad hon höll på med på fb....kolla ni me!! Nu har även jag beställt!!


Ett annat tips jag pysslat och pysslar med!!!


Idag var barnen bjudna på födelsedagskalas! Även idag har flickorna fått vara med!! Dom har fått jobba!

   

 

Poppis bland barnen att få åka pulka efter hund!! Kul tyckte flickorna också! Tolv barn fick åka. Lite grillad korv och sen en tur till! Duktiga flickor  

 

 


Allt gott kära vänner  //Emelie






Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards