Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Emelie - 18 september 2008 15:55

Hundarna fäller och mår bra...peppar peppar. Tyra fick ju kritik för att vara lite tjock på inoffen härom lördan. Hon är nog inte tjock, men hon har vad jag tycker lite lagom hull. Doris har liiiite för mycket hull och Fjollan är nog allt lite tjock. En liten bekännelse. Brukar vara väldigt noga med flickornas hull men har väl varit lite extra nojjig med maten efter allt med Bimbo. Faktum är att fällningen tar inte bara på pälsen utan även på hullet så jag försöker nu dra ner på maten med måtta. Det går så fort! Helt plötsligt är en lite mager hund tjock och vise versa. Men framförallt Fjollan får inte bli onödigt tung med tanke på den stora knäoperationen hon gjorde i januari. Operationen av hennes korsband har läkt jätte bra och Fjollan rör sig obehindrat sen flera månader.

Blev ju utmanad förra inlägget av Linda och Nova. Här kommer mina svar...

5 saker i min frys: Älgkött, bröd, frysta grönsaker, fiskpinnar och glass

5 saker i min gardrob: Just nu en hylla med mammakläder, annars det vanliga; byxor, tröjor, blusar, klänningar, några par skor...

5 saker i mitt badrumsskåp: Har många skåp i badrummet...ett med handdukar och underkläder och strumpor till oss vuxna, ett med Henriks kläder, ett med tandborstar, topz, tandkräm, hudlotions av olika slag...ett med schampoo, dushkräm, smink...och ett med...kanske räcker så????

Utmanar ingen den här gången, hade det gällt hundar så...


Slut för ida!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards