Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Emelie - 12 juli 2010 18:15

Tack "Sytanten", så roligt att du följer mina bernerflickors väl o ve  !


Denna award innebär att jag ska skriva sju saker om mig själv:

  • Godtrogen.
  • Plikttrogen.
  • Ärlig.
  • Lat.
  • Glad.
  • Ledsen ibland.
  • Energisk.

Sen ska man skicka denna award vidare. Blir inte så idag, då jag inte kan och hinner välja just nu, kanske plockar jag fram den en annan dag och tillägnar just DIG!? Ville bara tacka för denna, alltid lika roligt att få pris   


Förövrigt kan jag berätta att Dina simmade mycket och frivilligt idag på sin 10-veckorsdag  ! Måste föreviga Dina..får se när jag får till det???


Allt gott  //Emelie

Av Emelie - 12 juli 2010 08:56

Som sagt sommar har vi. Klockan är snart 9 och mina pojkar sover fortfarande, inte pappa Stefan då, han jobbar. Högsäsong för målaren nu. Och jag har också en hel del övning på flöjten att ta tag i inför kommande konserter och inspelningar...


Hundarna har fått frukost och en snabb rastning. Det är redan VARMT för dom, för varmt. Skönt är dock att alla tre äter bra. När lilla Dina ätit upp sin mat välter hon i ett obevakat ögonblick Tyras matskål med tassen medans Tyra fortfarande äter och kastar i sig kulorna som hamnar på golvet. Doris äter Nordics färskfoder och hon ÄLSKAR det.


Jag har fått några rapporter via sms och något mail (från Millas matte) och så har jag pratat med några. Allt går så bra med allihop  . Jag menar förstås valparna.


Ett underbart kort på lilla Milla (Greta Garbo).

  


Allt gott i sommarvärmen  //Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards