Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Emelie - 27 juli 2011 22:38

Idag åkte jag med pojkarna och hundarna till en sjö här i närheten. En helt ok badsjö. Jag brukar bada med hundarna vid ett ställe vid denna sjö men idag åkte vi till ett annat ställe. Det är som en liten strand. Det har varit en kommunal strand men nu underhålls den inte längre. Vi var helt ensamma där trots att det var riktigt skönt badväder idag!


Jag tog några bilder. Tycker att bilderna som blir bra blir bättre än förr men fler blir suddiga. Men som sagt jag lär mig väl med övning.

Dina

        Tyra

          Dina igen

          Henrik

      Rickard

     

I morse kvart i sju ringde dom från Radio Östergötland igen. Det var en annan programledare i morse och jag var något förvirrad i inledningen...skyller på den arla morgontimmen. Blir samme som idag imorgon bitti men tror den förste kommer tillbaka till fredag (hoppas jag...) som blir sista morgonen. Vad jag ska sova på lördag! Nu ska jag gå och lägga mig. Jag går upp en timme innan dom ringer men känner mig ändå alldeles mosig i huvudet när dom ringer.


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards