Livet på Fina Rossinas kennel

Direktlänk till inlägg 5 december 2007

En ny blogg

Av Emelie - 5 december 2007 07:45

Har här skapat en ny blogg så att Emelie kan skriva på egen hand utan att min tid styr!!!
Får ser när Emelie kommer igång, då lär här finnas en del att läsa...

// Cecilia

 
 
Ingen bild

www.bernljungens.se

5 december 2007 08:06

Ett stort Lycka till med Bloggandet Emelie, ser fram emot massvis av läsning här!
Kram Cecilia

 
Sanna Westman

Sanna Westman

5 december 2007 10:19

Kanon! Äntligen får du "prata av dig" på nätet! ;o)
Väntar otåligt på inlägg!
Kram

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Emelie

Emelie

5 december 2007 11:56

Tack Cecilia! Har lite att pyssla med jag med men jag kommer väl inte att kunna hålla fingrarna i styr så det kommer nog "lite" inlägg här i bloggen vad det lider! Så vi hörs govänner! Kram Emelie

http://www.finarossinas.se

 
Sandra

Sandra

5 december 2007 19:47

Hejsan! Så trevligt! Det ska bli skoj att följa dina blogginlägg.. Ha det så bra! Kramar

http://molick-maddox.zoomin.se

 
Lena Heimark

Lena Heimark

6 december 2007 18:53

Hej i stugan !!!

Hoppas att allt är bra hos er. Roligt att även du har en egen Blogg. Får väl skaffa en själv. Folk tror inte jag är klok som inte svarar på alla mail jag får. Men mailen fungerar fortfarande inte. Har en man som är ständigt upptagen med andra göromål än att hjälpa mej att få igång den. Men jag har inte tappat hoppet ännu. Snart binder jag fast honom i stolen tills det är fixat. Hur mår Fjollan ? Tror veterinären att hon blir återställd? Hoppas det i allafall.

Kram Lena

http://www.heimarkens.se

 
Cecilia

Cecilia

6 december 2007 21:20

Hej igen nu är det jag än en gång!
Ska du inte skriva snart????
Vill bara se att allt fungerar!
Kramisar

http://www.bernljungens.se

 
Ingen bild

Tess och Thomas

6 december 2007 23:14

Jättekul! Vi kommer att följa med spänning, internetoholics som vi är ;) Hoppas att allt är bra! Kram från Lava med gäng.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 augusti 2016 11:25

I fredags följde jag med min vän Christian för att hämta hans bernervalp Bernerbandens Emerson hos uppfödaren Birgitte.   Christian har jag lärt känna genom att han mailade mig för länge sedan när han skulle flytta hit till trakterna och ville få...

Av Emelie - 31 maj 2016 21:18


Nu när jag har fått veta diagnosen så är jag lättad.   Det har varit några dagar med oro här hemma. Det började i söndags. Hulda la sig på promenaden och ville inte gå vidare. Först när jag vände hemåt igen så knatade hon på. Hmmm tänkte jag och ...

Av Emelie - 3 april 2016 11:05


Bernern är en fantastisk ras. Men när rasklubben tydligt går ut med att och varför SH pre-testet från Antagene är det viktigaste avelsverktyget för sund avel av berner sennen, men det bara visar sig vara ord utan innehåll så blir jag minst sagt trött...

Av Emelie - 21 mars 2016 09:50

Så är det med livet. Men jag är ändå tacksam så länge vi och våra berner får vara friska. Vi vet alla att det viktigaste är hälsan. Men visst får man vara lite besviken när man planerar och så går det inte riktigt som man hade hoppats...    Emma ...

Av Emelie - 10 januari 2016 12:17

Jag skriver mer och mer sällan här i bloggen. Anledningarna till det är flera. En anledning är att jag har så mycket funderingar kring allt med berner och mina berner så det stockar sig, det är svårt att skriva ner allt här utan att verka mer än lovl...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards