Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Emelie - 12 april 2009 18:22

Så, då var vi hemma efter att ha firat påsk på Värmdö. Här lite bilder.




Rickard i knät på pappa Stefan, vi har nyss kommit på långfredagen.


Efter en god middag gick Stefan och jag ut med Doris. Eftersom jag trodde att Doris skulle ställas ut dan efter på påskafton, så tränade jag lite trav och stående. Stefan fick fotografera.



Doris. Stefan är fotograf.

Närbild på Doris tagen av mig.


Natten till påskafton var inte rolig. Allra minst för Henrik. Hög feber och jobbigt med andningen hade han. Besöket på Kistamässan byttes mot besök på Nacka Närsjukhus med Henrik. Penicillin och bricanyl hjälpte och Henrik piggade snabbt på sig.


Påskafton firades i lugn och ro med middagslur och god mat. Kvällspromenaden resulterade i fler bilder på Doris.


Doris i kvällssolen påskafton -09.

Vacker påskaftonskväll på Värmdö.

Känga skulpterad av Stefan.

Doris i skymningen påskafton -09.


Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards