Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Emelie - 5 juni 2010 14:39

Nu så börjar tiden för fotande och bloggande bli knappare och knappare. Fast det är nu valparna börjar bli riktigt söta.


En morgon här hemma på torpet ser ut som så här just nu:

  • Kl. 5.30 vaknar jag av valparna. Går ner och städar valprummet från kiss och bajs och rastar Tyra och Doris. Går och lägger mig igen...trött...
  • Kl. 7.15 tycker valparna att det är dags för frukost. Jag masar mig upp igen, inte mindre trött. Frukost serveras samtidigt som jag städar valprummet ordentligt och samtidigt som jag plockar bajs och torkar kiss.
  • När valparna ätit färdigt så släpps efterrätten in. Tyra äter upp det som valparna inte ätit upp samtidigt som valparna hänger under Tyras mage.
  • Henrik och Rickard vaknar och kommer ner. Valpmys!

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Valp 6 hane

  

  

Valp 5 hane

  

Valp 1 hane

  

  

Sen somnar valparna sött...för en stund...och så börjar allt om igen...


Allt gott!//Emelie





Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards